25 september van Whistler naar Lillooet - Reisverslag uit Lillooet, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu 25 september van Whistler naar Lillooet - Reisverslag uit Lillooet, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu

25 september van Whistler naar Lillooet

Door: Mari en Herman

26 September 2017 | Canada, Lillooet

Even uitgeslapen tot 08:30 uur,want het regent een beetje.
Iedereen lekker gedouched, heerlijke douche volgens onze ega's.
Daarna bij de camper ontbeten en ons voorbereid om Whistler te verkennen.
In het stadje aangekomen even rond geneusd en gekeken wat er te doen was.
Even een buggy huren $ 260 2 volwassenen, vier volwassenen $ 325
E-bike huren $ 140 /stuk
Geld groeit niet op ons rug en er zal nog wel meer komen.
Dus een stevige wandeling door het Park heen van Whistler.
3 uur later terug bij de camper en op naar Lillooet 150 km de bergen in.
Mooie rit, haarspeldbochten en tegenliggers als vrachtwagens met aanhanger en enorme boomstammen daarop van wel 35 meter.
Mooi om voorbij te rijden of om tegen te komen.
Na 1,5 uur rijden komen we in Lillooet aan, supermarkt bezocht en eten ingekocht.
Daarna een camperplaats gezocht en gevonden!! Echt somewhere in the middle of nowhere en super primitief. Hout sprokkelen en vuurtje stoken!! Het was wederom een prachtige dag. ! t Begon met een beetje regen en hoog in de bergen mist, later klaarde het helemaal op. We hebben genoten van de van de wijdsheid van het land en de schoonheid van de natuur.

• 26 September 2017 - 14:31

Helene:

Lekker genieten alleen in de mddlele of nowhere geen wordfeud

• 26 September 2017 - 17:32

Broer Cees:

Dag Mari,

Je verslag gelezen. Maak me zorgen over mijn broertje! Krijgt hij wel voldoende eten en drinken? Hij heeft niet zoveel met boomstammen en haarspeldbochten. Een gezonde voeding, daar is hij voorstander van! Neem vandaag en morgen met z'n vieren een hapje en een drankje op onze en jullie gezondheid! Goede dagen! Cees en Wilma.

• 28 September 2017 - 07:41

Beste Cees en Wilma, jullie broer maakt het uitstekend! hij is dol op wandelen, gaat zelfs over hoge wiebelende bruggen. Gelukkig zijn er hier GEEN steaks, hamburgers, eieren met spek, bier en meer van die verleidingen!