Kalenderplaatjes - Reisverslag uit Clearwater, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu Kalenderplaatjes - Reisverslag uit Clearwater, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu

Kalenderplaatjes

Door: Herma en Herman

27 September 2017 | Canada, Clearwater

De haan kraaide om 7 uur. Geeneens ontbijt, gelijk vertrokken. Auto volgetankt en het eerste uur gereden. Gestopt midden in de natuur om te ontbijten. De reis liep via het stadje 100 miles naar Clearwater. Prachtige reis langs bergen en meren, allemaal kalenderplaatjes! Totaal 300 km. Weer een bijzondere camping gevonden, duurde effe, maar dan heb je ook wat. Gelegen aan het Dutch Lake.  Boodschappen gedaan, hout gesprokkeld, en van een fantastische maaltijd genoten. Weer een vuurtje gestookt en de dag afgesloten. Morgen gaan we wandelen in Welsh Grey Park. Watervallen en wellicht wat wild spotten.

• 27 September 2017 - 10:20

Annemarie:

Fijn dat jullie het Hollands Diep hebben gevonden... Klinkt als een prachtige reis! Thuis uitrusten? X