KOUD - Reisverslag uit Banff, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu KOUD - Reisverslag uit Banff, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu

KOUD

Door: Herma en Herman

03 Oktober 2017 | Canada, Banff

Maandag 2 oktober

Was het vannacht al een beetje koud, vanochtend vertrokken terwijl de sneeuwvlokken om ons heen vielen.
Op naar Yoho Park, met het uitzicht van onderweg kunnen we de kerstkaarten maken! Gekeken naar de Takakkah Falls, de Natural bridge en Lake Emerald. Daar was de parking erg druk, dus we reden wat verder,  parkeerden onze RV en liepen langs een shuttlebus. Op de vraag van de chauffeur: are you guests zei Herman yes en we gingen maar zitten. Daarna kwam de bus vol Aziaten met heel veel koffers en enig momoment reden we weg. Kwamen bij een soort hotel uit, erg mooi. Gingen naar binnen, dronken koffie en toen we wilden betalen hoefde dat niet.  Hebben geen idee bij welke groep we ons aangesloten hadden.
Kwamen op de terugweg in de file terecht vanwege wegwerkzaamheden. Besloten toen Kootenay Park over te slaan en door de rij de n naar Banff over de Bow Valley Park Way.  Prachtige weg, al zijn de beren blijkbaar banger van ons dan wij van hen.
Camping gevonden met een prachtig uitzicht maar zonder Wi-Fi.  Vanavond even naar de hot spring geweest  en zitten nu in Banff van een late maaltijd met parate poutine genieten.
Na een aantal dagen verstoken te zijn van WiFi en internet (wij) zijn jullie nu w er helemaal op de hoogte   Het laatste nieuws  hi er is dat wij al een paar dagen een verstekeling aan boord heb ben, nl een huismuis  we noemend haa r Keetje   Het bivakkeren in de natuur heeft dus ook wel wat bijkomstigheden ,!,

• 03 Oktober 2017 - 13:55

Annemarie:

Hoi... Brrrr.... Gezellig met Keetje.... Nemen jullie haar mee voor Bart? Volgens deze weblog zijn jullie inmiddels in het Verenigd koninkrijk (zie vlaggetje...) Daar hebben ze ook geen beren!