Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu

Lake Louise

Door: Herman en Herma

01 Oktober 2017 | Canada, Lake Louise

Vanmorgen vroeg opgestaan en zonder eerst te ontbijten, maar alleen een kopje thee erop uit.
Rijden maar. Nu is het 8:30 uur .
Herman is vandaag de chauffeur en we gaan rechtsaf de camping af richting Lake Louise.
We stoppen onderweg voor de prachtige meren en een ervan is de Bow Summit, een meer wat onbeschrijflijk mooi was.
Een adembenemend plaatje.Veel Aziaten die hier ook niet komen om te werken.
Het is zichtbaar dat zij nu ook nog vakantie hebben.
En wij denken dat momenteel geheel Korea en China en de Japanezen hier op vakantie zijn.Wel vriendelijke mensen, die echt van hun vakantie doen genieten. (maar het zijn er veel).
Na deze stop weer verder gereden, naar Lake Louise +/_ 60 KM verder.
Hier aangekomen, eerst een koffie en wat lekkers en toen naar de supermarkt aldaar..
Daarna eerst een camping gezocht aan de Fair View,
Gevonden, plaats genoeg.Zien na de wandeling wel weer.
Op naar het meer Lake Louise, het meest gefotografeerde meer van de gehele wereld.
Het is Zondag, en we zeker zijn niet alleen.
Besloten om een wandeling te gaan maken waarvan achteraf bleek dat zelfs de berggeiten daar tegenop zien ! Een forse inspanning van totaal 12 km maar absoluut fantastisch. Terug nog even in de lobby van het Fairmond chateau lake Louise (2000 gasten !) gekeken en daarna de kampplaats weer opgezocht en voortreffelijk gegetenvan een zelfbereide maaltijd.

A

• 03 Oktober 2017 - 08:02

Danielle:

Spleetogen kom je overal heel het jaar tegen, haha. Reislustige mensen zijn dat!