door naar Vancouver - Reisverslag uit Toronto, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu door naar Vancouver - Reisverslag uit Toronto, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu

door naar Vancouver

Door: allemaal

21 September 2017 | Canada, Toronto

Wat een dag! Op voor dag en dauw. 5.45 uur airbus shuttle. 8.15 uur vliegen, 5 uur vliegen, 10.30 uur in Vancouver. Om 11 uur stonden we in de camperwinkel en om 13.30 uur konden we met onze RV op pad. Ff oefenen in de binnenstad van Vancouver. Om 15 uur de 1e campingplaats geregeld. Te voet boodschappen gehaald, ff wennen in de winkel. Alles gevonden voor een heerlijke macaroni met sla maaltijd. Camper ingericht, en nog even van jaccuzzi en zwembad genoten. Geprobeerd om ons tentje op te zetten, hebben zoveel meegesleept behalve.... de tentstokken. Gaan vanavond maar eens op tijd slapen. Morgen Vancouver sightseeing by bike!

• 21 September 2017 - 12:38

Annemarie:

Ha! Jammer van de tentstokken! Hoe slaapt de camper? Kunnen jullie ook een fotootje plaatsen? Veel plezier! X

• 22 September 2017 - 06:17

Hey, camper slaapt prima, alleen tv wennen. Foto's doen we ons best voor, valt niet mee om van het juiste toestel op de juiste plaats te krijgen.......