The Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu The Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu

The Niagara Falls

Door: Herma

20 September 2017 | Canada, Toronto

Dinsdag 19 september, supervroeg opgestaan, kunnen nog steeds niet goed slapen. De helft van het gezelschap is lekker in bad gegaan, de anderen hebben van de zonsopgang genoten. 8 uur ontbijt bij Applebies, steak met gebakken aardappelen, pannenkoeken en French toast. Schijnt echt Canadees te zijn, en ook wel lekker. Met de bus naar het Welcome center, perfect geregeld. Adventure passes gekocht en eerst de Fury of The Fall gezien. Dat is een 4D film over het ontstaan. Daarna op adventure behind the Fall. Vervolgens weer met de bus naar de White water walk, een boardwalk langs de rivier. Als laatste nog met de Hornblower mee langs de beide watervallen. Indrukwekkend! Ongeveer 1000 fotoos gemaakt en ontzettend genoten. Het was gelukkig een prachtige, zonnige dag. Alles zag er mooi uit, de bomen, bloemen, de goed onderhouden parken. Na een stevige, late lunch richting Niagara on the Lake. Heel mooi stadje met de allerleukste winkeltjes. Hadden helaas veel te weinig tijd hier, wat wel goed is voor de financien.