Zondag 17 sept - Reisverslag uit Morella, Spanje van canadasept2017 - WaarBenJij.nu Zondag 17 sept - Reisverslag uit Morella, Spanje van canadasept2017 - WaarBenJij.nu

Zondag 17 sept

Door: Herma

17 September 2017 | Spanje, Morella

TORONTO
we waren op tijd wakker na een onwennige nacht, het tijdsverschil van 6 uur liet zich gelden. Na een prima ontbijtje in het hotel zaten we voor de grote drukte in de Hop on Hop off bussen. Een eerste gids was Betty, zij vertelde erg leuk over de stad. Het was een mooie zonnige zondagochtend, de stad kwam net tot leven. We hebben veel gezien en besloten na anderhalf ur even uit te stappen om Loma Home te  bewonderen. Een prachtig kasteel wat een rijk electriciteitsbaron ooit liet bouwen voor de verjaardag van zijn vrouw. De toegangsprijs vonden we teveel en hebben alleen even buiten rond gekeken. Weer terug de bus in richting de haven. Daar hebben we een boottocht gemaakt, was ook mooi om de stad vanaf het water te zien. Daarna weer op de bus, helaas minder leuke gids getroffen. Nog even de Distillery bekeken, een leuk wijkje met wi koeltjes en marktkraampjes. Daarna naar de CN Tower! Even gewacht tot 19 uur want Herma wilde daar graag met zonsondergang zijn. Was prachtig! Daarna nog wat gegeten en om 22 uur was het mooi geweest. Een prachtige, zonnige dag gehad.