Naar Welsh Gray Park - Reisverslag uit Clearwater, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu Naar Welsh Gray Park - Reisverslag uit Clearwater, Canada van canadasept2017 - WaarBenJij.nu

Naar Welsh Gray Park

Door: Allen

28 September 2017 | Canada, Clearwater

Dit was het eerste nationale park wat we bezochten. Een park met veel watervallen, de derde grootste van Canada is de Helmcken Falls en hier de bewonderen. Veel wandelpaden, trails genaamd. We hebben de wet loop trail gelopen in de hoop daar nog te kunnen zien hoe zalmen tegen de rivier op zwemmen, maar daar waren ze waarschijnlijk al mee klaar. Toch een prachtige route met vergezichten over de snel stromende rivier. Vanuit de Green Mountain Tower het uitzicht over de omgeving bewonderd. Een prachtige herfstdag in een prachtig park.
Boodschappen gedaan en nog een uurtje door gereden naar Blue River.
Zitten nu weer bij een kampvuur en proberen marshmallows te roosteren. Morgen op safari!

• 28 September 2017 - 13:47

Job En Maaike:

Eindelijk jullie gevonden! Het is genieten lees ik. Ga vooral zo door. Met Bart alles prima in orde, zijn integratie gaat prima. Groet
    Job en Maaike

• 02 Oktober 2017 - 17:53

Cees Schreuders:

Toch, maak ik me ernstige zorgen! marshmallows roosteren, betekent min of meer hetzelfde als er niets is, hap ikmaar wat weg. Gelukkig gaan jullie morgen op safari, schiet dan maar een zebra